8 ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ!

8 ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ!

Σήμερα το άρθρο μας είναι αφιερωμένο στην ομορφιά μας! Και πιο συγκεκριμένα στο δέρμα μας και πως η διατροφή μπορεί να μας κάνει να δείχνουμε νεότερες.

Ας ξεκινήσουμε με το να καταλάβουμε πως λειτουργεί το δέρμα μας. Το δέρμα μας πολύ απλά ανανεώνεται μαζί με τα κύτταρα μας. Τα κύτταρά μας τώρα για να σχηματιστούν χρειάζονται ένζυμα. 

Τα ένζυμα λίγο πιο επιστημονικά είναι εξειδικευμένες λειτουργικές πρωτεΐνες και χαρακτηρίζονται ως τα πλέον δραστικά μόρια του σώματος μας, εφόσον ελέγχουν εκατομμύρια βιολογικές διεργασίες που πραγματοποιούνται στα κύτταρα μας. Δρουν ως καταλύτες, δεσμεύοντας επιλεκτικά ουσίες μετατρέποντας τες σε αξιοποιήσιμα για τον οργανισμό συστατικά, χωρίς τα ίδια να μεταβάλλονται. Κάθε ένζυμο έχει μοναδική αποστολή, το γεγονός αυτό σημαίνει ότι όταν τα ένζυμα δεν είναι αριθμητικά αρκετά, δεν επιτελούν το σκοπό τους όσο δραστικά χρειάζεται, με αποτέλεσμα να έχουμε ασθένειες, να δυσλειτουργεί ο μεταβολισμός, οι καύσεις να μη γίνονται σωστά και να εμφανίζεται πρόωρη γήρανση.

Οι έρευνες για την αξία και τη ζωτική σημασία των ενζύμων στον οργανισμό μας ξεκίνησαν 80 χρόνια πριν από τον Dr. Edward Howell, ο οποίος επισήμανε ότι στον καθένα μας δίνεται ένας αριθμός ενζύμων στην αρχή της ζωής μας και ερεύνησε τα οφέλη που αποκομίζουμε από αυτά.  Έκτοτε, πολυάριθμες μελέτες πραγματοποιήθηκαν για να αξιοποιήσουν τις ευεργετικές ιδιότητες των ενζύμων και στο δέρμα.

Εμείς όμως μπορούμε να γεμίσουμε τις ῾αποθήκες῾ ενζήμων του οργανισμού μας με την σωστή διατροφή! Τα ένζυμα βρίσκονται κυρίως σε ωμές τροφές. Άρα πάμε να δούμε ποιες είναι οι τροφές που θα μας κάνουν να δείχνουμε και να νιώθουμε νεότεροι.

1.Ελαιόλαδο

Το ελαιόλαδο αποτελείται από 73% μονοακόρεστα λιπαρά που σημαίνει ότι έχει ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που μπορεί να προστατεύσουν την ελαστικότητα του δέρματος και να μειώσουν τον κίνδυνο βλάβης από τον ήλιο.

2. Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι πλούσια σε ῾υγιή῾  λίπη, φυτικές ίνες και αρκετές βιταμίνες και μέταλλα που είναι απαραίτητα για την υγεία μας.  Τα αβοκάντο αποτρέπουν τις βλαβερές επιθέσεις του ήλιου και μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην προστασία του DNA στα κύτταρα του δέρματος.

3. Ρόδι

Το ρόδι είναι ένα από τα πλουσιότερα φρούτα σε αντιοξειδωτικά. Το ρόδι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά που παρέχουν προστασία από τον ήλιο και μπορούν να βοηθήσουν στην αποκατάσταση των βλαβών του δέρματος  που ήδη έχουμε.

4. Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι είναι ιδιαίτερα υψηλό σε αντιοξειδωτικά που ονομάζονται πολυφαινόλες οι οποίες προστατεύουν το κολλαγόνο που είναι η βασική πρωτείνη του δέρματος, και προστατεύουν από την πρόωρη γήρανση.

5. Λιπαρά ψάρια

Τα λιπαρά ψάρια μπορούν να παρέχουν προστασία από βλάβη του δέρματος που εμφανίζεται με μορφή φλεγμονής από την έκθεση στον ήλιο. Η ασταξανθίνη στον σολομό μπορεί επίσης να βελτιώσει την ελαστικότητα και την ενυδάτωση του δέρματος. Και προσοχή πάντα να προτιμάτε σολωμό βιολογικό ή ακόμα καλύτερα σαρδέλες.

6. Ακατέργαστο Κακάο

Το ακατέργαστο κακάο περιέχει υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά και κυρίως σε φλαβανόλη που μπορεί να προστατεύσει από τις βλαβερές επιπτώσεις του ήλιου. Μπορεί επίσης να βελτιώσει την ενυδάτωση του δέρματος, το πάχος και την ομαλότητα της επιδερμίδας.

7. Πράσινα λαχανικά

Πολλά λαχανικά είναι υψηλά σε καροτενοειδή όπως η βήτα καροτίνη. Αυτά μπορούν να μας προστατεύσουν από την ηλιακή ακτινοβολία και τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες δυστυχώς είναι υπεύθυνες για την πρόωρη γήρανση του δέρματος. Μερικές από τις καλύτερες πηγές βήτα καροτίνης είναι τα καρότα, η κολοκύθα και οι γλυκοπατάτες. Πολλά λαχανικά είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνη C, η οποία είναι σημαντική για την παραγωγή κολλαγόνου και έχει ισχυρά αντιοξειδωτικά αποτελέσματα. Τα λαχανικά με την υψηλότερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C περιλαμβάνουν τα πράσινα φύλλα, τις πιπεριές, τις ντομάτες και το μπρόκολο.

8. Φρούτα του δάσους

Τα φρούτα του δάσους είναι επίσης πολύ αντιοξειδωτικά και επίσης περιέχουν βιταμίνες C και Ε που δίνουν λάμψη στο δέρμα και δρουν κατά των ελεύθερων ριζών. Εχουν αντικαρκινικές ιδιότητες και ελάχιστες θερμίδες.

Άρα τώρα κάθε φορά που θα ετοιμάζεται το πιάτο σας θα έχετε την ομορφιά σας, σαν ένα ακόμα λόγο για να επιλέγετε σωστές και υγιεινές τροφές.

Στις συνταγές μας θα βλέπετε ότι έχουμε και ένδειξη Eating for Beauty, που σημαίνει ότι είναι ότι καλύτερο για την ομορφία σας.

Τέτοιες συνταγές είναι το Acai Bowl, το γάλα αμυγδάλου, τα noodles κολοκυθιού με πέστο.

Και φυσικά δεν ξεχνάμε ποτέ να κοιμόμαστε αρκετά και να κάνουμε ασκήσεις Face Yoga!!

Καλή απόλαυση! 

Print

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *