ACAI BOWL

ACAI BOWL

Εύκολο και γρήγορο snack? Νόστιμο και υγιεινό?

Acai Bowl είναι η απάντηση που θα σας δώσω χωρίς καμία σκέψη. Είναι ένα πολύ θρεπτικό αφού έχει acai, μπανάνα, γάλα ξηρών καρπών και ξηρούς καρπούς.

 

Το όνομα του το έχει πάρει από το περίφημο και πολύ γνωστό αντιοξειδωτικό superfood acai. Μας προέρχεται από την νότια Αμερική και αποτελεί τον καρπό (φρούτο) του φοίνικα που ευδοκιμεί στον Αμαζόνιο. Έχει μέγεθος μικρής ρώγας σταφυλιού, η οποία είναι πολύ ευαίσθητη (αυτό εξηγεί λίγο την υψηλή τιμή του) και έχει ένα πολύ χαρακτηριστικό βαθύ κόκκινο χρώμα. Έτσι το βρίσκουμε κυρίως σε μορφή σκόνης και όχι σαν μούρο τουλάχιστον στις χώρες μακριά από την Αμερική.

Ο διατροφικός του πίνακας μας δείχνει ότι το acai berry αποτελεί καλή πηγή φυτικών ινών, αντιοξειδωτικών και ωφέλιμων λιπαρών οξέων. Οι φυτικές ίνες βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, τα αντιοξειδωτικά συστατικά θωρακίζουν το ανοσοποιητικό σύστημα και προστατεύουν από τον καρκίνο, ενώ τα ωφέλιμα λιπαρά οξέα προστατεύουν το καρδιαγγειακό σύστημα.

Θέλετε και άλλα?

Μπορώ να σας πω βέβαια ότι δεν αδυνατίζει γιατί το έχω ακούσει και αυτό. Οι βασικές του ιδιότητες είναι αντιοξειδωτικές άρα είναι πολύ καλύτερο για την ομορφιά μας παρά για την σιλουέτα μας 😉

Όπως όλα τα superfood έτσι και το acai δεν είναι πανάκεια αλλά ένα πολύ δυνατό ενισχυτικό για την καθημερινή μας διατροφή. Μπορείτε να το χρησιμοποιείτε σε smoothies, smoothie bowls, χυμούς ή πολύ απλά πάνω από το γιαούρτι σας καθημερινά.

Το acai bowl για μένα είναι ο καλύτερος και πιο νόστιμος τρόπος για να εντάξετε το acai στην διατροφή σας και να μην μπορείτε να σταματήσετε! Είναι απίθανο πρωινό, σνακ, μίνι γεύμα και μικρό γλυκό.

Επίσης είναι μια πολύ ωραία ιδέα για γλυκό σε τραπέζι που θα κάνετε σπίτι σας ή ακόμα και αν είσαστε καλεσμένοι.

Για το acai bowl Χρειάζεστε μόνο 5 υλικά! Μπανάνα, berries, γάλα αμυγδάλου, acai και σπόροι chia. Διαβάστε την συνταγή, τυπώστε τη για το ψυγείο σας και δείτε τη σε video

 

Υλικά

1 ώριμη μπανάνα

1 μικρή κούπα γάλα αμυγδάλου

1 κούπα berries κατεψυγμένα

1 κ.γ. acai powder

1 κ.γ. σπόροι chia

αμύγδαλα θρυμματισμένα & φρούτο σε κομμάτια για το γαρνίρισμα

Εκτέλεση

  1. Βάζουμε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και τα χτυπάμε για 45᾽᾽ μέχρι να γίνει μια ωραία μους.
  2. Την βάζουμε σε βαζάκια ή μπολ και τα αποθηκεύουμε στο ψυγείο για 4-5 ημέρες.
  3. Το γαρνίρισμα καλό είναι να το βάζετε αμέσως πριν το καταναλώσετε γιατί διαφορετικά μπορεί να πανιάσει στο ψυγείο αν μείνει για μέρες.

 

Print
Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *