ΓΑΛΑ ΑΜΥΓΔΑΛΟΥ

ΓΑΛΑ ΑΜΥΓΔΑΛΟΥ

Από την αρχή αυτό που θέλω να κάνω με αυτό το blog είναι να μοιραστώ μαζί σας τις βασικές συνταγές για να αρχίσετε απλά, εύκολα και γρήγορα έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

Το να τρώμε υγιεινά και να ετοιμάζουμε μόνοι μας τα γεύματά μας είναι τόσο απλό που δεν μπορείτε να το φανταστείτε!

Για να μην τα πολυλογώ, που έχετε καταλάβει ότι πολύ μου αρέσει, θα ξεκινήσω με μια συνταγή που θα μπορούσε να μπει στην κατηγορία “βασικές συνταγές” και να είναι ο βασιλιάς. Ο λόγος είναι ότι το γάλα αμυγδάλου είναι η αρχή για τα πάντα. Πίνετε μόνο του όλες τις ώρες της ημέρας, είναι βασικό συστατικό στα περισσότερα smoothies και bowls αλλά και σε πολλές συνταγές για σάλτσες!

Ξεκινάω με τα βασικά χαρακτηριστικά της ετικέτας για το σπιτικό γάλα αμυγδάλου: πρωτείνη, ριβοφλαβίνη, μαγνήσιο, ασβέστιο, βιταμίνη Ε, ποτάσιο και φυτικές ίνες.

Επειδή όμως καλό είναι να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους θα σας πω ότι η περιεκτικότητα σε όλα τα παραπάνω είναι μεγαλύτερη αν φάτε τα αμύγδαλα μόνα τους ( σε αναλογικές ποσότητες, δηλαδή ενα ποτήρι γάλα αμυγδάλου με μια χούφτα αμύγδαλα ) αλλά επειδή μόλις φτιάξετε αυτό το γάλα αμυγδάλου θα το πιείτε μονορούφι, μην ανησυχείτε θα έχετε πάρει όλη την θρεπτική αξία και αυτή μονορούφι. Και όλα αυτά με μηδέν χοληστερίνη!

Το γάλα αμυγδάλου:

  1. Λαμπερό δέρμα αφού έχει υψηλή περιεκτικότητα βιταμίνης Ε.
  2. Καλύτερη όραση λόγω της βιταμίνης Α
  3. Τονώνει το ανοσοποιητικό μας σύστημα
  4. Δυνατό μυικό σύστημα. Το γάλα αμυγδάλου είναι πλούσιο σε ριβοφλαβίνη που είναι μια μορφή βιταμίνης Β, η οποία έχει αποδεχθεί ότι σε συνδυασμό με άλλα στοιχεία όπως ο σίδηρος βοηθάει πολύ στην ομαλή ανάπτυξη του μυικού συστήματος.

Μάθημα για το γάλα αμυγδάλου τέλος! Βάζουμε ποδιές και ξεκινάμε.

2 συστατικά: νερό , αμύγδαλα και τελειώσαμε..

Και φυσικά θα σας έλεγα να βάλετε και ένα τρίτο συστατικό όπως κακάο ή χουρμά ή μέλι ή βανίλια ή χαρούπι για να δώσετε την γεύση και το χρώμα που θέλετε.

Καλή απόλαυση!

Υλικά:

2 κούπες νερό

1 κόυπα αμύγδαλα

1 κ.σ. κακάο ή 2 χουρμάδες ή 1 κ.σ. μέλι ή 1/2 κ.γ. βανίλια ή 1 κ.σ. χαρούπι (αυτά προαιρετικά ανάλογα με την γεύση που επιθυμείτε)

Εκτέλεση:

  1. Βάζουμε τα αμύγδαλα να μουλιάσουν από 4 ώρες έως όλα το βράδυ. όσο περισσότερο μουλιάσουν τα αμύγδαλα τόσο πιο κρεμώδες θα γίνει το γάλα.
  2. Ξεπλένουμε τα αμύγδαλα με άφθονο νερό.
  3. Βάζουμε σε ένα δυνατό μπλέντερ τα αμύγδαλα και το νερό και το χτυπάμε για τουλάχιστον 1᾽ (ανάλογα με το πόσο δυνατό είναι το μπλέντερ μας).
  4. Σουρώνουμε πολύ καλά το μείγμα μέχρι να μην μείνει καθόλου υγρασία στο σουρωτήρι ( ή την σακούλα για γάλα).
  5. Αν θέλουμε να βάλουμε και κάποια από το προαιρετικά υλικά, βάζουμε ξανά το γάλα στο μπλέντερ και ανακατεύουμε.
  6. Το αποθηκεύετε σε ένα γυάλινο μπουκάλι και διατηρείται στο ψυγείο για 3-4 μέρες αν τα αμύγδαλα είναι λευκά, και 2-3 αν τα αμύγδαλα είναι με την φλούδα τους.
Print
Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *